نچاق

حرفایی برای نوشتن

نچاق

حرفایی برای نوشتن

یه پیام

صبح تان بخیر خانم. از محبتی که به بنده دارید بی‌نهایت سپاس‌گزارم. من قبلن هم دو نوبت برای‌تان پیام تشکر نوشته بودم. فرموده بودید پاس وردهای‌تان را فراموش کردید حال نمی دانم ایا این پیام ها به شما می‌رسد یا نه. به هر حال اگر پیام مرا دریافت کردید پیشنهاد می‌کنم پاس وردهای‌تان را داخل یک دفتر بنویسید چون کم رنگ ترین نوشته ها از قوی ترین حافظه ها هم ماندگارترند. از آنجا که شما را بسیار مهربان و اندکی اندوهگین می‌بینم از سر دوستی پیشنهاد می‌کنم اوقات خود را با پیاده روی و گپ و گفت با دوستان سپری کنید و به جای مرگ اندیشی به زندگی فکر کنید. ‌وودی آلن در یکی از فیلم‌هاش می‌گفت می‌دانم سرانجام مرگ سراغ من نیز خواهد آمد اما مهم اینه که وقتی آمد من آنجا نباشم. در واقع این نبودن به معنای فیزیکی نیست بلکه روح و اندیشه و ذهن آدمی است که نباید خودش را درگیر جسم‌ش کند. وگرنه چه کسی را از مرگ گریز است؟ تراژدی زندگی انسان همین است پس بهترین ایده در مقابل مرگ، زندگی است همان ایده ای که از کودکی آغاز می‌شود و در جوانی پی گرفته می‌شود و بزرگ سالی و میان سالی هم بهتر است پی گرفته شود وگرنه مرگ که کودک و جوان و پیر نمی‌شناسد. تفاوت فقط در شیوه‌ی نگاه و زندگی است. از زندگی سرشار شوید و نگران ها را از خود رها سازید و سبک بال در آسمان زندگی به پرواز در آیید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد