نچاق

حرفایی برای نوشتن

نچاق

حرفایی برای نوشتن

عدل و انصاف کو؟

دیشب پریشب مهمانی رفتن و مهمانی دادن شدت پیدا کرده.بعضی ها را همه مهمان  میکنند و بعضی همش باید مهمان کنند.رعایت عدل و انصاف تو دور و بری هامون کم می بینم.هیشکی دوست نداره بی دعوت جایی بره بعضی ها دعوت نامه پشت دعوت نامه دارند و بعضی آنقدر نشیته اند دعوت شوند که علف زیر پاشون سبز شده.من بی دعوت رفتم مراسم آش رشته پزون خواهر همسر چون دیدم فقط به من نگفته بیا به دیگر عروس خانومای مادر همسر التماس کرده تنهاش نذارند.اتفاقا سر سفره یه نخود پرید تو نای خانمی که ادعای دوستی صاحب خانه را داشت و به من تکه می انداخت چرا بی دعوت اونجایم.و فقط من دانستم چگونه میشود کمکش کرد .اظهار شرم کردنش بابت رفتار نسنجیده اش دیدنی بود همه مرحبا می گفتند بعضی ها هم گفتند کار خدا بوده ایشون به دل نگیره و بیاد مهمانی و سبب خیر شود.زن چاق بود و با مانور هایمیلیش به سختی می شد کمکش کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
دخترمعمولی جمعه 4 آذر 1401 ساعت 20:59

چه خوب که شما اونجا بودین و کمکشون کردین :).

لیلی سه‌شنبه 1 آذر 1401 ساعت 15:14 http://Leiligermany.blogsky.com

چه زود جواب متلکش رو گرفت

سلام یکشنبه 29 آبان 1401 ساعت 09:15

عمرش تو دنیا بوده است
که شما بی دعوت اونجا باشید
آنا خدا گوشش را زود چرخاند که حواسش باشد متلک گفتن عوارض دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد